Velden met een * zijn verplicht

Snel Antwoord

Vind hier snel een antwoord op uw probleem

Ons advies is om de stroomstekker van uw netwerk-apparatuur 30 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien. Mocht dit niet baten kijk dan goed of de antennes (als die er aan zitten) goed op het kastje geschroefd zitten. Mocht dit geen resultaat geven neem dan gerust contact met ons op.
Ons advies is om de stroomstekker van uw netwerk-apparatuur 30 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien, en wacht dan 10 minuten (de modem gaat opstarten). Werkt de verbinding daarna nog niet dan adviseren allereerst contact op te nemen met uw internetaanbieder. Meest voorkomende aanbieders zijn KPN, XS4ALL en ZIGGO, Voor het gemak hebben wij hun nummer hieronder geplaatst: KPN 0800-0402 - ZIGGO 0900-1884 - XS4ALL 020 398 76 66
Wij proberen ieder bericht zo snel mogelijk te behandelen. Vaak heeft u binnen een paar uur een reactie.
Dit komt vooral door de mond-tot-mond reclame. Vrienden praten met vrienden, klanten praten met klanten en partners praten met partners, en die wonen niet allemaal in het zelfde gebied en zo verspreid het als een olievlek. Niets beter natuurlijk dan mond tot mond reclame, daar zijn wij natuurlijk ook erg trots op. Daarnaast is de ligging in Noord Limburg een perfecte ligging. We zitten vlakbij de A73, A67 en A77 die ons alle kanten op kan laten gaan én Duitsland is ook een goede buur. Wij vinden het leuk om op pad te gaan, natuurlijk met een zo goed mogelijk en logistiek verantwoorde planning. Wij hebben plezier in het werk wat we doen, en helpen daarom iedereen graag, of u nu in Nijmegen, hier om de hoek of Maastricht zit, het maakt ons niets uit.
We zijn eigenlijk de hele dag bereikbaar, kunnen we even niet opnemen omdat we allemaal buiten de deur aan het werk zijn of in gesprek, spreek dan de voicemail in. Uw voicemailbericht komt dan binnen op onze email en dan bellen wij u terug.